Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2009 22:21 - Вечер-златна круша, сутрин- куп опадали малини, една плачеща Изолда и куп мои си неща....
Автор: bambola Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1122 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.02.2009 22:24


                                                            любимия ми плод е  гроздето- Бяло, студено, узряло грозде....част от  
                                                                                                                                                             същността ми.....



понякога е странно като хвана вятъра или той мене, от четвъртък до днес като на автопилот, безпроблемно свършване на  всички поставени задачи под стреснатия поглед на времето, тик-такащия часовник отмерващ заминавания, посрещания, изпращаня, прегръдки, целувки, закъснели таксита, един театър-изненада, един балет от думи, едно стряскащо обаждане, една сълза и хиляди усмивки. 



Все повече съм на мнението че нямам нужда от седмици за да се влюбя в един град, понякога няколко часа ми стигат за да искам да се върна пак и пак .....

image
Става така, че когато имам най-малко време правя най-много неща, организирам секундите така че разпъвайки се да стигнат за всички и най -вече за мен. 


Свършвам работа в сряда и -времето е мое, хващам отдавна жадуван самолет почти в ранни зори, огромна дамска чанта,така се пътува вече, дори парфюма ми е само няколко милиграма,3 чифта очила и една тениска,2 телефона и... всичко останало се продава,независимо от мъглата се приземяваме навреме, после... 6 часа приказки,  вино, паста, пак вино,3 часа мълчание и боготворене, добре че копринената ми блуза е в тон с атмосферата, няколко прегръдки и една сутрин която не е за туризъм а за мислене, за отделяне на същественото от несъщественото.За начертаване черновата на един нов план..." Тук всичко е различно, казах ли ти?" Знам, но ние сме същите и тук и там" 

image


Обещания мaгaзин на "Прада"- и ...Един луд петък изпълнен със смях и нови приятели, един късен самолет и пак у дома, късен телефон, неочаквани гости, още малко и щяхме да се разминем по летищата.  Този път прегръдките са дълги, носят заряда на много години, на много спомени, на други времена. 

Един неплануван рожден ден и много несподелени пред никой до сега тайни, които изведнъж бълват, докaто гостите си доспиват имам време дори да прегледам блога, да се върна няколко години назад....:) estrellaaaaa


image

После, готвя "Фуме" и морски плодове в сосове, свещи на тортата, сълзи в очите и се оставям на спомените и на бъдещите планове само че този път чужди. Не мога да се мешам, не мога да изказвам мнение, а и никой не ми го иска, дошла е само да сподели, да изреве, да изплаче тъгата си,една нова странна любов със предварителна дата  за края, странна ситуация, обикновено знаeме само началото, знам да слушам без да давам решения, научих  се отдавна да не смесвам моя живот с този на другите, правилното за мен, не важи за никой друг, съветите са за знаещите, аз само пожелавам....

image

виждаш ли тези колесници,скъпа, бродят из небето със изправените си водачи, горди и силни, цепещи небето, това е любимото ми място, така те искам и теб, сигурна и силна, облeчена в бяло, остави черните цветове за несигурните, изправи си главата и пришпори конете......

image

пътят и времето само ти го избираш, никой никога няма да те обича повече от теб самата.. Пак летище, пак прегръдки, оставам  на земята за сега.... сутринта ме събужда новина за избухнала бомба, 

image

поредната, на няколко минути от къщи, не, не живея във военна зона, насред света живея, под едно красиво небе и чакам да се окаже че мармотата се е объркала и пролетта е вече тук....




Тагове:   мои,   круша,   вечер,   неща,   малини,   куп,   опадали,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bambola
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1059117
Постинги: 291
Коментари: 1044
Гласове: 25926
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол