Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2009 12:29 - Ай мои блог, накъде ме водиш ...
Автор: bambola Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2124 Коментари: 5 Гласове:
0



И  аз да кажа нещо за блоговете. 


image Десет известни френски блогърки се разсъбличат физически пред камерата на една от тях :фотографката Sandrine Sauveur. 
Идеята е обяснена с това че духовната голота която практикуваме е точно толкова лична колкото и физическата или как да премерим искренноста си, да застанем зад дейстивата и думите си.....не винаги е толкoва лесно колкото да съблечеш дрехите си.

Видеото показва моментите.... кара ме да се замисля, дали и до колко сме искрени, дали и до колко вярваме  в тези които четем, защо понякога заставаме зад имена, идеи, реалности, които не са нашите. Защо търсим някакви връзки сред нас,когато сме част  от едно анонимно общество без граници.?

Както и да е ,има няколко места  в които най-приятните за четене масово трият блоговете си и започват нови, нещо като "до тук беше с тази реалност, сега  започва друга под друго име и с друг живот" 

има места в които се клонират блогове, и после се правят някакви сюрреалистични допълнения, истина е че няма място като блог.бг, дето основната нота да са караници, обиди, някакви си там гласувания , и т.н. и понеже е понеделник и ми е хубаво макар и студено ще сложа няколко линка на други блогове, ей така ,щото ей това местенце е нещо като ....................мои дом имам право да каня и черпя, да затварям вратите и да крещия през прозореца....

http://blog.missblablabla.com/

http://www.viinz.com/

http://elamorescomounaalcachofa.blogspot.com/
http://metroboulotdooodo.hautetfort.com/


http://fogonazos.blogspot.com/

лека седмица
image




Тагове:   блог,   мои,   МЕ,   накъде,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. july26 - :)))))
16.02.2009 12:46
Сега разбра ли защо исках да се разсъбличам миналата седмица?! Ама французойките ме изпреварили!
Хубав ден, Бам!
И не си слагай на сърце злободневието и простотията! Нито има смисъл, нито ще го промениш простака! Той си е такъв и толкова, та не се хаби напразно, не си струва!
:)
цитирай
2. sis - ха ха
16.02.2009 13:00
аз пак съм по-напред и от французите! :):):)
...щото съм си истинска :):):)

Хубава седмица Бамб :):):)
цитирай
3. bambola - :)
16.02.2009 16:32
Да си призная, ако не се бяха разсъблекли колежките в този студен февруари немаше и да спомена темата. НИкога не съм мислела да взимам насериозно нещо което си е чисто забавление, колкото и да сме истински:) и сериозни понякога ....й Юили, не затваряй търга, никога не се знае...

цитирай
4. july26 - Нищо не затварям аз,ще изгрее слънце и над нашия двор отново!
17.02.2009 15:33
Знам аз!:)))
Но пък...няма ли друг начин колежките да се изразяват освен съблечени?! Това ли е единственото ефективно изразяване от страна на жените?! Кво мислиш по въпроса,мм?
:)
цитирай
5. bambola - :)
17.02.2009 23:51
ай, пак жени ,мъже...говрим за блогари,които пишат, разсъбличат душите, издват тайните си, измислят рецeпети за всички моменти и състояния, наистина са много интересни, просто един вид намигване :"след като знаете почти всичко за нас, защо не още нещо ..." айде де...за кога твоите снимки :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bambola
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1059114
Постинги: 291
Коментари: 1044
Гласове: 25926
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол