Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2011 02:09 - Я хочу
Автор: bambola Категория: Музика   
Прочетен: 2600 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 16.04.2011 11:44



Za Renata

Дайте мне апартаменты в Ritz – они мне не нужны!
Драгоценности от Chanel – они мне не нужны!
Дайте мне лимузин – что мне с ним делать? Папалапапапала!
Предложите мне личный штат – что мне с ними делать?
Замок в Нойшатель – это не для меня.
Предложите мне Эйфелеву башню – что мне с ней делать? Папалапапапала!

[Припев:]
Я хочу любви, веселья, хорошего настроения!
Ваши деньги не принесут мне радости.
Я, я хочу остановить руку, сжимающую моё сердце. Папалапапапала!
Давайте все вместе откроем путь моей свободе!
Итак, забудьте о всех своих стереотипах,
Добро пожаловать в мою реальность!

Меня тошнит от вашей манерности – это для меня уже слишком!
Я, я ем с помощью рук – я такая!
Я громко разговариваю и не стесняюсь этого, уж извините!
Хватит лицемерия! Я ухожу от этого.
Меня уже тошнит от шаблонной речи!
Посмотрите на меня: вы мне не нужны со своей вычурностью,
Я такая (я такая) Папалапапапала!

[Припев 3 раза:]
Я хочу любви, веселья, хорошего настроения!
Ваши деньги не принесут мне радости.
Я, я хочу остановить руку, сжимающую моё сердце. Папалапапапала!
Давайте все вместе откроем путь моей свободе!
Итак, забудьте о всех своих стереотипах,
Добро пожаловать в мою реальность!


image






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hope17 - Я хочу любовь тоже :)
16.04.2011 12:00
Благодаря Ел, мила, без любов за какво ни е другото - яхти, коли, къщи, скъпи вещи....что с ним делать? Какъвто си ти, такъв е и света ти. Такива са хората около теб, така те отразяват, това е което те радва....Другото се сменя, заменя, разменя, продава. Но не е трайното щастие, щом има цена. Онези малки нещица, които се побират на малко място /но не в джоба :)/ те са моят свят, твоят свят...света на знаещите защо! Какъв по-хубав финал от този "Добро пожаловать в мою реальность!"....И ДА Е ЖИВ ЖИВОТА : ))) Прегръщам те много, благодаря ти, защото знаеш какво точно да ми посветиш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bambola
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1055574
Постинги: 291
Коментари: 1044
Гласове: 25926
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол