Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2009 17:47 - Грайфери, киша и нещо като игра на зима
Автор: bambola Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2136 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 09.01.2009 18:02


               image
    
Доживях да чуя метереолози да се извиняват за неточно предсказване на времето.
И не само че се извиниха от всички възможни  ТВканали ами сякаш като наказани всички го напрвиха под падащия сняг, ей олекна ми, даже е симпатично като видиш че не боли да си признаеш  грешките.

image



Значи днес Мадрид се  събуди със сняг, със много сняг

image




image

image

Аз до ранни сутрини играх билярд с комшията, инсталирал си една супер-маса, ама поради работното му време много подобно на моето няма с кой да играе, така че, партнираме си, макар Милото да ни е взел на подбив, защото аз не мога да играя билярд, искам, кефи ме, опитвам, ама не става, така съм и с картите, обожавам да ги играя,ама....съм пълен невъзможник и само ме закачат че си губя времето, ами то  си е мое,разтоварвам багаж от всякакво естество. 
Та играхме до късно с комшията и когато в 8 сутринта Милото ме събуди да съм му помогнала да сложи веригите, хапех....... 


Не знам защо реши че знам как се слагат вериги и че някога съм слагала, но беше факт, че преди да се опита дори, ме събуди. Логиката му е убийствена, нали съм от зимна държава, от години си купувам ботуши с грайфери от Германия, защото тук не само че не се продават ами и не знаят какво е това, това предполагало че знам как се слагат граифери  и на колите, с две думи знам как се контрилира зимата,сякаш някои го знае. 
Абе верно е че взех книжка един февруари и то в Плевен при пълна поледица, ама те и за това ми я дадоха, с шофирането съм като с картите и билярда, пълен профан, независимо че  съм опитвала да шофирам из Виена, Мюнхен-Аугсбруг, при мъгла, опастнооооо, малко извън Париж и в  Бразилия, в Мароко, из дюните  на Алжир, ама друго си е, нямам идея как се слагат вериги, не искам да мисля за студени  пързалящи се коли. Аз нали изкарах курс за пилоти, самолети карам,от коли малко разбирам.:) Добре че си имаме сервизи, обаждаш се, идват, слагат ти вериги, изчсистват ти  с нещо стъклата, дават ти няколко указания как да не караш и естесвено си плащаш. 
Аз се връщам в леглото затваряики врати и прозорци, днес ще cе почива. След около половин час чувам как Милото кашля в хола, "ами ти какво праиш тук? нали замина на път???" 

image

Какъв ти път, то са задръствания, хаос, коли из канавките, изобщо бедствено положение, по телевизията са казали да не се ходи на работа днес :)" добре че си  е сам шеф, това значи смяна на плановете за неделя де, отиде да показва на комшията  как се играе билярд а после щял да ме бие  на шах, ако не се умори да миcли. Кастеяна в 13,47 при 1 под нулата само, 

image




повече киша от колкото сняг, като гледам някои как стъпват по пешеходните пътеки или из мраморни тротоари ме надува смях, май е верно че е като с колелото, като се научиш веднъж няма забравяне. Няма да ви показвам грайферите ми при супер токчета при това, елегатни и екстравагантни, голяма работа са това германците припкам като млада кошута.  Стана дълго и тъпо, пишеше ми се за  книги разни ама друг път.

Ето още снимки, парното е до дупка, магазините са препълнени, нали много хора не са отишли до работа  поради снега,ама до магазините  са стигнали. 

image

image


image
image
А това е едно цвете, казва се  Цвете за /паскуа/Коледа, 

image

купува се по Коледа, държи се за през празниците  и после....ей така.


image

Приятен петък, пред камината с добро вино и игри на ръце и очи:)


Сигурно трябваше да сложа за музика някоя нежна соната, сълзлива музика....
http://www.youtube.com/watch?v=c4UoRJJ6oSI&eurl=

http://www.youtube.com/watch?v=II66NLAsKN4&eurl=


ама ми се танцува..и какво по-дборо от стари муцни:)



Тагове:   игра,   Киша,


Гласувай:
0



1. estrella - :))))
09.01.2009 19:15
Благодаря, мила:) Докато дочакам мойта леля да наснима мадридския сняг, той ще се стопи:) Подозрението е, че тя ви го донесе оттук;) Ама не се е сетила да се обади на метеоролозите. Книги и вино, палачинки с приятелки - зимата е прекрасно време:)
цитирай
2. melsun - :)))
09.01.2009 23:23
А, честито! Тази вечер в новините даваха Мадрид...целия в сняг...Вчера и при нас доста силно валя и много шашаво...носеше го на всички посоки...Като, че снежинките бяха попаднали сред лют спор между разни ветрове :))) Доста неориентирани изглеждаха:)))))

Ще потанцувам с теб! :)) Обичам ги тези стари муцуни :)))
цитирай
3. bambola - Палачинки с ром или пончe, абе нещо загряващо да е :)
10.01.2009 01:00
между другото още нещо което ме впеchaтли, масово се правеха снимки по улиците, сякаш всички днес бяха туристи, щракат телефони, апарати, само аз получих 5 снимки по телефона от различни краища, абе радват се хората, последниa път валя около 4 минути а миналата година май минахме и без тях.

:)
цитирай
4. sowhat - прекрасен пост
10.01.2009 12:33
и много топъл въпреки много сняг. :))
цитирай
5. soho - За колелото - забравя се.
15.01.2009 09:44
Аз съм жив пример за това ;)

Иначе няма по - хубаво от зимен ден в къщи на топло... ех :)
цитирай
6. krassko - А цветенцето си има име на български
15.01.2009 16:08
Казва се "Коледна звезда" . Забавно е при теб трябва да те посещавям по често. Поздрави:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bambola
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1059648
Постинги: 291
Коментари: 1044
Гласове: 25926
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол