Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2009 14:59 - Нам нужна одна победа
Автор: bambola Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1659 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 05.05.2009 15:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Няма значение дали е само момент на носталгия, или след две отлежали мускатови, които съм забравила как се пият, слушам руски песни до зори нощ след нощ и не само говоря за спомените, живея ги.
 
Няма значение дали понякога когато си на разстояние в пространство и време стигаш до изводи които те обливат като топла вълна, дали защото съм си у дома пак и винаги когато съм си у дома ми е хубаво да имам близки хора до себе си, няма дори значение това, че гледам ежедневието си през очите на брат ми и го виждам различно, заставам на един площад и докато  разказвам историята гледам в очите му и виждам години, болки, мъки, неказани неща, несподелени моменти на самота и тъга, на безвремие...отговарям на въпроси които години е държал в ръката си, плащам огромни сметки, тичам из изгорели от слънце площади и всичко ми изглежда малко, недостатъчно, за да се почуста добре и да ме разбере.


image   Изведнъж ме спира, прегръща ме, след толкова години разделени от няколко недоразомения, една жена, едно минало, няколко хиляди километра и много "доброжелатели" четещи ежедневието по свои начин, сам вижда истината.

Мимолетните ми завръщания са били винаги галоп около проблеми, бързи вечери и хора.

Питам го какво му харесва най-много, казва че след бирата, спокойствието с което се усмихваме, чуствoто на хумор с което гледаме на всичко, симпатягите които навсякъде се опитват да ти  е приятно и още и още, после ...после ще дойдат неговите спомени, неговите изводи, неговите решения.....

image

навсякде в телефона му фигурирам като " сестра ми"..
 
Милото и той е научил доста думи на български, но най-го кефи когато казва  "брат ми", гледам ги как се прегръщат и как се заливат от смях когато казва : аз не съм "луд съм", ти си "луд съм"

image

  После изведнъж заставаме на летището братя,синове, сестри, изпращачи, следим всяка тяхна стъпка, и така както не се познаваме и не бихме си казали нито дума се поздравяваме, че са минали проверките и се скриват от очите ни, за да  полетят към където птиците пеят по друг начин...  
 



Тагове:   брат,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Победата е била необходима. За в...
05.05.2009 23:00
Победата е била необходима.За всички.
цитирай
2. abadonka - Поздрави за клипчето!
06.05.2009 00:12
Денят на победата винаги ще се помни и от нас, дори и на някои политици да не им се иска.
цитирай
3. july26 - :))))
09.05.2009 11:28
Браво, Бамб!!!
Това е най-настръхващата песен за мен за всички времена!!! Както и онази от " Ирония судьбы", но там се настръхва различно...
Някой изобщо помни ли ,че преди Ден на Европа този ден беше Ден на победета над Фашизма?!
цитирай
4. bambola - и за мен е страхотна:)
09.05.2009 12:46


винаги настръхвам :)
и все някои помни, ние, дето минахме през другите войни поне :)
Добре дошъл, пътешественико :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bambola
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1059689
Постинги: 291
Коментари: 1044
Гласове: 25926
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол