Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2009 09:52 - Пак малко за авторските права
Автор: bambola Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2586 Коментари: 9 Гласове:
8



Има едно радио-предаване в което говорителя споделя новини и задава въпроса- реално или сънувано ?
Често, доста често, реалността е всъщност абсолютно суррреалистична, точно като поредното обвинение  в плагиатство на една германска фирма  Fun Factory , забележете герамнска, против испански дистрибутор на ....вибратори, произведени в Китай, разбира се.

Дистрибутора след като похълцал около час, проверил че не е майтап, направил следното малко "елементарно" заявление " никога не съм мислел, че някои някъде патентира моделите вибратори, но което най-ме изненада е че не се обръщат срещу производителя,а срещу разпространителя, елементарно, но предполагам са си дали сметка, че в Китай няма начин никой нищо да им плати, а и сигурно защото са европейска големина" това са плагиаtcваните модели- възможен новогодишен подарък :)

image


Понеже скоро се заговори много за авторските права, съвсем сериозно бих си заплюла за мен пича от видеото на Пау, не само защото е българче, ами и защото адски си прилича на един мой бивш, онова за оригинала и копията няма никакво значение, нали най-голямата ни свобода е да вземаме решения,никой не е казал че тябва да са правилните за всички.
image



 Подарявам ви тази ранчера, очертава се да я тананикам из австрийски и германски земи тези коледни празници, пък нищо не се знае...реалността  често надминава всички сънища казват.  
 



Тагове:   малко,


Гласувай:
8



1. flyco - :)
15.12.2009 09:59
вибратори рано сутрин...
цитирай
2. bambola - :)
15.12.2009 10:07
ne znaeh che si imat opredeleno vreme :)
цитирай
3. krotalka - В Германия всичко се патентова!
15.12.2009 10:12
Редовно гледам, как на изложения, се изземват изплагиатствани немски модели на какво ли не. Китайците са ненадминати в плагиатството, но тия вибратори ме убиха! още продължавм да се хиля!
цитирай
4. sowhat - :))
15.12.2009 11:00
ще ме умориш от смях, колкото и да съм кисела
цитирай
5. hope17 - Бамб,
15.12.2009 14:51
хареса ми най-много това за свободата на взетите решения...не се уморих да го повтарям на всички около мен.Точно в това вярвам, че трябва да сме отговорни за решенията, които взимаме дори да не са най-правилните /все пак от грешките учим, нали/, а и поне се сърдим на себе си :) А колко е хубаво, когато реалността надминава сънищата ни, колкото и странно да звучи! Плагиатите ще ги пропусна, те станаха повече от китайците :) , но виж клипа - да, клипа е чудесен! Поздрави от мен :)))
цитирай
6. bambola - не че имам какво толкова да добавя, ама да уважа коментиращите :)
15.12.2009 17:40
едно време "патентовахме" изрази, този си е само мои, онзи е само негов, имаше един господин които отговаряше най-често с " то е ясно" после един ден се оказа, че нищо не му беше ясно ама така си остана, иначе това с вибраторите си е чиста истина и вярвам че германците следят всичките си патенти и не съм против, но това не пречи да ми е смешно.За решенията, за някой е просто важното е да се вземат, за други взети без изпълнение не важат а трети са винаги на изчакване- ей тия са ми най-гадните.
лека вечер:)

цитирай
7. melsun - :)
19.12.2009 15:44
На мен пък мацката от клипа ми хареса! :)
цитирай
8. lila - ----------
20.12.2009 13:14
светли празници, бамболина!!!
:))
цитирай
9. diso - Приятно тананикане:))
21.12.2009 07:27
Приятно тананикане:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bambola
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1059613
Постинги: 291
Коментари: 1044
Гласове: 25926
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол