Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2010 14:04 - Особени белези ..има
Автор: bambola Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3152 Коментари: 7 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
да живеят метафорите  
Един разказвач разказва историята на глухо момче което отива на концерт на "U2", застава на средата на стадиона и се оставя на блъскаща крещяща тълпа да го носи, сред музика и танци, сред глъчката на ритъма се чуства ?интегриран? в групата. Друг допълня че негов сляп приятел ходи всяка недела да "гледа " любимия си баскетболен отбор и истински се весели, питам се как ли би било ако е точно обратното, ако си сред множество а единсвения които чува и вижда си само ти...ако не гледахме  света като една огромна метафора понякога...   Наскоро един пластичен хирург, просто познат, заглеждайки се в лицето ми, започна да ме кандъртисва да елиминирам,чрез хирургия разбира се, близо 6 сантиметровя белег които нося на лицето си от 2 годишна, след като му обясних че правя келоиди, и че историята на този белег е част от моята, трябваше да стигна до заключението, че ми харесва да съм белязана. Истината е че преди години когато все още в паспортите попълвахме онази графа "особени белези" бях почти горда да сложа едно "да" и после свикнах с малката почти невидима чертичка точно по средата на лицето, чертичка която ми напомня как един обикновен фелдшер заши разцепеното на две лице на едно малко потънало в кръв дете на един 31 декември следобяд, сред сняг и виещи роднини. Години наред минавайки покрай един стационар на "уши,нос гърло" мълчаливо му благодарях че не ми беше сложил упойка и беше свършил добре работата си...   Една бивша приятелка,настояща позната, самотна майка и в момента подсъдима по тежко дело за корупция наскоро ми изпрати абсолютно изненадващо писмо, на което още не съм отгворила.
Моли ме да стана настоятелка на 8 годишната и дъщеря. Очудващо е защото за нея съм чужденка, баща и още е жив, има брат, има приятели, опитвам се да разбера мотивите, макар според нея да са абсолютно конкретни, бях единствената която директно я обвини когато разбрах в какво бе замесена, казва че съм единствената която я изостави в името на собствените ми принципи без да се възползвам от възможностите които можеше да ми предопстави, не отидох с нея  да заравям трупа, както правят истинските приятели, защото нямаше труп, все още.
Грешките се наказват, дори когато не ги осъзнаваме и можеби един ден могат да се простят.   Индианците казват  че дивите бикове не могат да плачат, за това всеки път като видят дебело дърво се блъскат в него докато си счупят рогата, това е техния начин да избият беса си....   тази сутрин изпратих един смс на Милото от един чужд телефон, просто "обичам те" след 2 минути ми се обади за да ми каже  че  и той, това не значи че не се беше усмихвал поласкано минута и половина, мисля или искам да мисля ...       image
 




Гласувай:
14



1. tili - Бившата приятелка иска да
07.04.2010 15:01
поемеш настойничеството на детето й, защото си носител на морал и почтеност, които явно ти личат като стар белег. Това не е получила тя от семейната и приятелската си среда, поради което сега е в това положение. Може би иска дъщеря й да носи твоите ценности, за да има по-добра съдба... Кой знае?
Поздрави!
цитирай
2. melsun - Хм...
07.04.2010 22:04
напомни ми за моя белег на лицето, който си имам също от две годишна. Съвсем бях забравила за съществуването му. Не е чак толкова забележим и никога не съм го отбелязвала при онези особени белези. Всъщност е бил по-голям, когато съм била по-мъничка. За едната бройка е можело да ми отиде окото. Счупено стъкло в тревата, обляно в кръв лице и паниката на майка ми. От горе-долу същото време си нося и вътрешен белег. Всяко нещо, до което се докоснем и което ни докосне оставя своя белег - дълбок или почти незабележим.
цитирай
3. bambola - tili,точно, кой знае?,
08.04.2010 00:37
със сигурност обаче не живем в американски сериал, а в реалния живот няма магически пръчки които превръщат плащащите и приемащи подкупи, купуващите вляние и власт с методите на тъпчене и обезличаване в преродени хора, които го вярва това само да се огледа, единственото за което ги е яд е ча са ги хванали един ден, че някои ги е продал или предал, но за това са последствията , да се приемат, които каквото посял ,да жъне и да плаща цената.
И ми е абсолютно все тая дали ме имат за принципна и честна като се опитват да ме завлекат в собствената си мръсотия, всеки сам да си носи кръста. От години не вярвам на сълзи и думи, само делата ни показват какви сме наистина.
мел, сигурна съм че има други които нямат нито една един белег а са белязани отвътре, аз за това си предпочитам моите :)
лека вечер :)


цитирай
4. bamby13 - Бам, понякога си мисля дали са луди ...
08.04.2010 14:13
Бам, понякога си мисля дали са луди чуващите гласове или ние, които не ги чуваме. Знам отговора и въпреки това си го мисля. Прегръщам те!
цитирай
5. flyco - :)
09.04.2010 13:23
Пожелавам ти да получиш смс с текст "Обичам те!" от непознат номер.
цитирай
6. piccola - шах
14.04.2010 07:45
с пешка......
:(
цитирай
7. sis - голяма голяма усмивка
23.04.2010 18:07
от мен
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bambola
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1059651
Постинги: 291
Коментари: 1044
Гласове: 25926
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол